zondag 18 december 2011

Onze blog is een feit....



Welkom Round Robin ladies,

Hier kunnen we onze sneaks en verhaaltjes vertellen, elkaar oppeppen als we in een creative dip zitten enz.

Als jullie sneaks neerzetten, zet dan wel de naam er bij voor wie ze zijn... altijd leuk om te weten voor wie die leuke, grappige, lieve, kleurige sneaks zijn.

Ideeën om onze blog gezellig te maken zijn uiteraard van harte welkom :-)

Verder hoop ik dat we met ons alle een leuke, gezellige, creatieve tijd tegemoet gaan en dat we aan het eind allemaal een leuke volle Round Robin notebook terug krijgen.

Groeten Corinne

8 opmerkingen:

  1. Jippie, dit is goed nieuws! Zal snel wat foto's maken van mijn notebook en plaatsen op deze site.
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik kan alleen foto's laten zien van een leeg boekje. Ik ga deze week er aan beginnen. Ik heb er echt heeeeeel veel zin in. Leuke naam ook. Tot snel dames! Eerst even genieten van een paar dagen Brugge!


    Groetjes
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier in Brugge. Ik ben nog niet eens aan me boekje begonnen. Heb vandaag de laatste afgemaakt van de vorige ronde. Dus die druk is er af en kan ik aan deze beginnen. Moet alleen de mini round robin boekje nog afmaken.

    Groeten Corinne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier in Brugge. Ben al een beetje begonnen in het Round Robin boekje. Eerst mijn Kerstkaartjes en dan vol overgve erin beginnen.
    Leuk zo'n gezamelijk Blog. Leuke naam. Tot Blogs.
    Groetjes Helmie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk een eigen blog!
    Ik moet ook nog aan mijn boekje beginnen maar heb er heel veel zin in.
    Er zitten al weer veel ideetjes in mijn hoofd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk leuk,

    Mijn boekje is bijna vol, ga volgende week wat foto's maken zodat ik ze hier op kan zetten. Volgende week lekker vakantie dus dat moet lukken.

    En San, veel plezier in Brugge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Onze eigen Blog, super!
    Ik loop een beetje achter met alle info over ons RR avontuur, zodra ik weer helemaal bij ben kom ik terug!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben ik heel nieuwsgierig als ik vraag waar dit allemaal over gaat? Klinkt wel heel gezellig namelijk :)

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen