zaterdag 31 december 2011

Op de valreep in 2011 ...

De laatste uurtjes van 2011 tikken weg ...
Vandaag de laatste creatieve uitbarsting van 2011 in mijn Round Robin boekje gestoken!
En ik kan jullie al een beetje laten zien 
Niet alles natuurlijk!
Mijn boekje gaat ook 2 januari op de post.


Enne ...wat er van deze creatieve bui over is ...
Blijft lekker tot volgend jaar liggen!


Ik wil jullie meteen een super creatief, gezond en gelukkig 2012 toe wensen!
We gaan er wat moois van maken!

Groetjes San

5 opmerkingen:

  1. Super Leuk allemaal.
    Had mijn creatafel er ook bij kunnen zetten.
    Die zag er ook ongeveer zo uit.

    gr. Helmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind dat je creatafel er wel heel netjes uit ziet hoor. Voor zo'n creatieve uitbarsting.
    Ben benieuwd ook naar jouw boekje, 't ziet er ook veelbelovend uit.
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, leuk, ben benieuwd naar alle boekjes. Ik ben weer bezig in me boekje, nog een paar bladzijde :-)

    Groeten Corinne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn hele kamer ligt overhoop als ik bezig ben, ik weet niet of ik die foto durf te plaatsen =D
    Ben wel nieuwschierig geworden naar je boekje...
    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En dat boekje heb ik lekker gisteren mogen ontvangen. Zit nu in mijn winkel ondertussen inspiratie op te doen en wil er vandaag al aan beginnen!!

    BeantwoordenVerwijderen