zondag 8 januari 2012

Geen tijdsdruk te bekennen..

Mijn grootste angst, lijkt nu een lachertje. Wat was ik bang voor de tijdsdruk van maar 2 weken die tussen de postdatums zitten. Zal ik wel op tijd het boekje af hebben of heb ik wel genoeg ideeën? Maar na eenmaal Patricia`s notebook doorgebladerd te hebben, kwamen de ideeën binnen stromen. Vandaag mezelf heel de dag opgesloten in mijn freubelkamer. Met als resultaat...HIJ IS KLAAR! Nu heb ik een week de tijd om afscheid te nemen van alle leuke pagina`s, maar ik geef ze graag door aan de volgende. Hopelijk blijft het me komende weken zo goed afgaan.

5 opmerkingen:

  1. Leuk Yvon,
    dat het zo snel gaat. Ik ben gelukkig ook bijna klaar. Nog twee pagina's en dan ga ik hem nog eens bekijken of ik nog wat kan aanvullen, veranderen of dat ik het zo laat....

    en inderdaad, hopen dat het volgende boekje weer zo snel gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit. Dat is de bedoeling dat inspiratie komt als je ziet wat de ander heeft gemaakt in haar boekje.
    Het mijne is ook af. Foto's plaats ik later in de week, misschien kan ik hier en daar nog wat aanvullen. De ideeën zijn er in ieder geval. Op naar het volgende.

    Groetjes Helmie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het toch leuk om te doen. Ik heb er echt heel veel plezier aan. Je sneak ziet er erg leuk uit! Ik kan niet wachten om ze in het echt te zien.

    Groetjes
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit boekje is vandaag hier aangekomen en even vlug doorgebladerd en het is leuk!!!!!!

    Groeten Corinne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooo, ben zo benieuwd ..nu al.. hahaha!
    Ben ook heel blij met de sneak!
    Geweldig dat het je zo goed af gaat. Als ik de boekjes krijg heb ik meteen zo veel ideeen maar dan komt die twijfel weer, niet te doen! Gelukkig gaat het steeds beter =D
    Dank je wel!!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen