dinsdag 3 januari 2012

Sneakie Postduif


Hierbij een kleine blik in mijn Round Robin Notebook. Ik moet zeggen dat ik erg nieuwsgierig wordt al ik alle voorgaande berichten eens doorkijken. Wat zal er toch allemaal voor moois weggeknipt zijn van de foto's om ons toch nog even in spanning te houden...
Ook ik heb de postduif maar eens op pad gestuurd om mijn Round Robin Notebook zo snel mogelijk bij Corinne af te laten leveren. Hopelijk verlopen alle zendingen spoedige en soepel zodat we binnen een paar dagen weer achter de tafel kunnen kruipen om iets moois te gaan maken.

Groetjes Yvon

3 opmerkingen:

  1. de binnenkant ziet er minstens zo mooi uit als de voorkant van je boekje. Ik kan niet wachten.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De binnenkant ziet er ook super uit!!!

    Groeten Corinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, weer zo'n mooi boekje. Ik heb vandaag het boekje van Sandra gekregen. Ik heb er zin in!

    X
    San

    BeantwoordenVerwijderen